23 Aralık 2012 Pazar

Yüzük Yastıgı


Arkadaşlar bu gördüğünüz yüzük yastığı tamamen evdeki eşyaları değerlendirerek yaptığım bir  çalışma.Hatta kuş yuvasındaki otları evimin bahçesinden topladım buna bir geri dönüşüm planıda diyebiliriz:)Öncelikle bu güzel şeyleri yapmak için bir slikon tabancası bulundurmanız şart.Eskimiş çiçekleride genellikle atmam ve bir kutuda biriktiririm. Çiçeklerin ortalarına kristal taş yapıştırdım. Gelin kuşun başına kendimce tülden bir duvak yapıp kristal taş yapıştırdım. Damatın başındaki şapkada oğlumun oyuncağından:) Yüzük yastığının altındaki çember yeni yıl süsünde kullandığım çemberin aynısı sadece burada tül ile kapladım. Büyük çiçeği kumaştan kesip hazırladım.Çemberin üzrine koydum daha üzerinede kuşları koydum. Sizde düşünğrseniz evinizde değerledirecek bir çok şey bulabilirsiniz bence:)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder