5 Ocak 2013 Cumartesi

Takvim



Yeni yılın ilk günlerinden hepinize merhabalar...

Saatli maarif takvimlerini her zaman çok sevmişimdir. Bana eskileri hatırlatır fakat orjinal hali ile evimde hiç bir yere uyduramadım. Uzun zamandır bu takvimi evime uygun hale nasıl getireceğimi düşünüyordum .Sonunda aklıma bu fikir geldi burada önemli olan fikir aslında yapılışı çok kolay. Ben gene evde bulunan malzemelerimi kullanmayı tercih ettim . Çerçeveyi zaten almıştım üzerine seramik güllerim çok yakıştı.Gülleri boyayıp slikon ile yapıştırıp çerçeveye tutturdum , tül ve kurdele evde bulunan malzemelerimdi. Son olarak takvimimi slikon ile çerçeveye tutturdum. Görüntü evime çok yakıştı. Artık evimin en güzel köşesinde güzel görüntüsüyle bu takvim vazgeçilmezim oldu :)


ÖNCESİ VE SONRASI




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder