Bu yıl yaptığım örgülerin en zevkliler inden biri de bu sıcak su torbaları oldu. Soft ve pastel renkleri sevdiğim için örgüler imde de bu renkleri kullanıyorum . İplik olarak genellikle koton iplik tercih ediyorum. Hemen hemen bütün markalarda koton iplik bulabilirsiniz. Örerken termofor un şekline göre arttırma eksiltme yaparak ilerliyorum.Su torbalarını arka orta kısımdan düğmeli yaparsanız kolayca çıkartıp yıkayabilrsiniz.Termoforda süsleme olarak keçe kullanmayı seviyorum. Bambi ve tavşanlı olan sıcak su torbaları en sevdiklerimden diyebilirim. Bambiyi çok sevdiğimi söylemişmiydim? :) bol örgülü güzel günler dilerim...
babycrochet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
babycrochet etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
10 Mayıs 2014 Cumartesi
26 Nisan 2014 Cumartesi
Erkek Bebek Battaniyesi
Uzun bir aradan sonra tekrar burada olmak güzel:) O kadar birikmiş post ve fotoğraf varki hangisinden başlasam bilemedim...Yaklasık 5-6 ay önce çok sevdiğim bir arkadaşımın bebeği için ördüğüm battaniyeden başlamak istedim. Renk ve iplik seçiminini kendi zevkime göre yaptım. Genellikle koton iplik tercih ediyorum. Bebekler için daha kullanışlı olacağını düşünüyorum. Benim için çok keyifli bir çalışmaydı , umarım sizde beğenirsiniz...
Sevgiler...
Etiketler:
babyblanket,
babycrochet,
bebekbattaniyesi,
crochet,
elişi,
felt,
handmade,
iplik,
keçe,
örgü,
pastel,
rabbit,
tığişi,
yarn
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)