Örgüyü sevdiğim kadar olmasa da pastacılıkla da uğraşmayı seviyorum. Geçen yıl gittiğim pastacılık kursunda her hafta pişirdiğimiz pastaları sonunda çay demleyip afiyetle yiyorduk , fakat farkına varmadan kilo aldığımızı anlayınca en azından evdeki pasta börek yapımını biraz azalttım. Yarın anneler günü olduğu için kendimi şımartmak istedim :) ve gene sevdiğim pastel soft renklerde şeker hamuru ile hazırladığım cupcake lere şimdilik sadece bakıyorum. Daha evvel kendimce evde denemeler yapmıştım ,fakat bu işi iyi bilen birisinden ders almak istiyordum. İnstagram aracılığı ile tanıdığım Mine Keskin le geçirdiğim ! günnlük zevkli ve eglenceli kurs sonrasında bildiklerime biraz daha eklemiş oldum .Yarın anneler gününde sanırım cupcake lerin 1 tanesini çayımın yanında yemeyi düşünüyorum .Tüm herkesin anneler gününü kutlarım sevgi ile kalın...
cake etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
cake etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
10 Mayıs 2014 Cumartesi
12 Aralık 2012 Çarşamba
5 Çayı

Kızımın Annanesi için hazırladığı sofra iştah açıcıydı.Doğrusu hazır bir masaya oturmakta benim için çok keyifliydi.Arkadaslar Beyaz Fırının beyaz çikolatalı çilekli pastasını özellikle tavsiye ediyorum.Annanemizle güzel bir çay saati geçirdik. Sizede sevdiklerinizle güzel zamanlar diliyorum.....
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
