Tığ işinin beni dinlendirdiğinden diğer yazılarımda da bahsetmiştim. İnsanı bu kadar dinlendiren başka bir uğraş var mıdır bilmiyorum ama ben bunu ve bu renkleri seviyorum. Fazla zamanımı almadan yaptığım bu aksesuar daha önceden yapmış olduğum avizeye renkleri ile uyum sağladı. Bu renkler favorim:) Bu bayrak görünümlü tığ işi çalışmamı ben kızımın gardırobunu süslemede tercih ettim. Sizde nereyi uygun görürseniz orada kullanabilirsiniz. Bu tığ işinin benim için tek kötü tarafı başlayınca başından kalkamamak :) bir sıra bir sıra derken bitirmek . Sonuç benim çok hoşuma gitti umarım sizde beğenmişsinizdir.... Heryerde bulunabilecek bu malzemelerle sizde güzel işler çıkartabilirsiniz. Benim için tam bir terapi umarım sizin içinde öyle olur...
pembe etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
pembe etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
15 Şubat 2013 Cuma
26 Aralık 2012 Çarşamba
Tıg isi
Bu soğuk kış günlerinde , tığ işiyle içimiz biraz ısınsın istedim. Soft renkleri kullanarak yaptığım motifler artık bir battaniye olmaya hazır. Ayrıca bu motifleri çerçevemi süslerken de kullanmayı düşünüyorum. Bu çerçeve değişik bir fikirle dikiş odamı süsleyecek. Projem bittikten sonra resimlendirmeyi düşünüyorum. Sizinde evde battaniye olmayı bekleyen yünleriniz varsa bence hiç durmayın :) Benim yapmayı düşündüğüm birkaç battaniye modelide aklımda ve bunlarıda paylaşacağım :) Herkese kolay gelsin
13 Aralık 2012 Perşembe
Güllerle Süslenen Avize
Mudo dan aldığım bu avize odaya uyum sağlamıştı fakat bir şeyler eksikti. Eksik olan güllerdi bence , benim soft renklerdeki akrilik boyalarım ile renklendirdiğim seramik gülleri eklemem avizeye ve odanın rengine hoş bir hava kattı. Eğer sizde yapmak isterseniz. Yapılısı; Seramiklgülleri 2 veya 3 kat istediğiniz renklere boyayıp slikon tabancasıyla slikonlayıp yapıştırabilirsiniz. Bence sonuç farklı ve güzel oldu. Ayrıca evde kullanmadığım yapay inci kolyeleri değerlendirmek için gelişi güzel avizeye doladım.Böylece avizeyi güçlendirmiş oldum.
Etiketler:
avize,
Gül,
inci,
mavi,
pembe,
süslenmiş avize,
taşlı avize,
yeşil
12 Aralık 2012 Çarşamba
Uğurlu Filler
Bügün sizlere değiştirdiğim fillerimi göstermek istiyorum.Uzun suredir kendi(yeşil) halleri ile kullanıyordum. Bauhaus a gitmişken sprey boyaları gorünce aklıma evdeki filler geldi.Aşağıda gördüğünüz sprey boyalarla verniğe gerek kalmadan spreyledim. 3 kat uyguladım çünkü fillerim cam olduğu için cam üstünde sprey biraz zor tutuyor fakat sonuç istediğim gibi oldu.Renkler yeniyıl konseptimizede uygun oldu. Sizde güzel sonuçlar yakalayabilirsiniz...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)


.jpg)





