Gene bir instagram resmimi sizinlede paylaşmak istedim arkadaşlar... Bu renklere bakmak bana huzur veriyor. Böyle eğlenceli bir sevgililer günü konsepti hazırlamak keyif verdi. Kurabiye kalıpları standart metal oluyor ama bana bu konsept için favori rengim gerekiyordu. Bunun için bir kalp kalıbımı feda etmem gerekiyordu. Böyle bir renk için elimde fazla olan bir kalıbı boyadım gitti :) Bence boyamamla birlikte görüntüsü çok güzel oldu ve konseptime güzel bir renk kattı. Ben bunu sevdim umuyorumki sizinde hoşunuza gitmiştir...
çilek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
çilek etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
15 Şubat 2013 Cuma
Sevgililer Günü
Etiketler:
çilek,
decor,
dekorasyon,
fotoğrafçılık,
Gül,
home decor,
kalıp,
kurabiye,
kurabiye kalıbı,
mint,
mum,
sevgililer günü
Kahvaltı
Bloğumu özlemişim... Günlerdir birikmiş olan postlarımı atmayı düşünüyordum kısmet bugüneymiş :) Buna birazda sevgili instagram arkadaşım 'ikizbebeklerim' sebep oldu. Burdan ona çok teşekkür ediyorum. Instagram resimlerimi sizinlede paylaşmak istedim. Güzel bir güne başlarken kahvaltının önemini hepimiz çok iyi biliriz. Bende kahvaltıya önem verenlerdenim. Eğer zamanım var ise keyifli bir kahvaltıyı tercih ederim. Özelliklede dostlarla yapılan keyifli kahvaltılar ve sohbetleri benim vazgeçilmezim.
Bazen yemeği çok kaçırdıım günlerden sonra meyve ağırlıklı bir kahvaltı çok yerinde oluyor. Bu sevgililer gününde hazırladığım kahvaltının resmi idi. Günün anlam ve önemine uygun oldu bence. Herzaman söylediğim gibi yaratıcılığın sınırı yoktur arkadaşlar.Eğer vaktinizde varsa bence kendinizi şımartmalısınız.
Herkese mutlu ve sağlıklı sabahlar...
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)



