kurabiye etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
kurabiye etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

31 Mart 2013 Pazar

Sıcak su torbası ve bardak kılıfı



            Yaz günlerine yaklaştığımız şu günlerde tığ işlerimi bitirmek üzereyim. Bu yıl pek kullanamayacak olsam da seneye kış için çok işime yarayacağını sanıyorum.Eğer sizde tığ işini seviyor ve meraklı iseniz bunlardan mutlaka denemelisiniz. Ben 2 şekilde süsledim ama soldaki daha çok hoşuma gitti ve bardağımı da ona uygun giydirmeyi ihmal etmedim:) Umarım sizinde hoşunuza gitmiştir sizinde giydirilmeyi bekleyen üşümüş su torbası ve bir fincanınız varsa böyle bir ikili kışın çok işinize yarayacaktır. Ben bu ikiliyi çok sevdim tığ işi yaparken soğuttuğum çayım artık  hep sıcak... :)
             Şimdiden sizlere kolaylıklar diliyorum.Sevgiyle kalın....



15 Şubat 2013 Cuma

Sevgililer Günü


Gene bir instagram resmimi sizinlede paylaşmak istedim arkadaşlar... Bu renklere bakmak bana huzur veriyor. Böyle eğlenceli bir sevgililer günü konsepti hazırlamak keyif verdi. Kurabiye kalıpları standart metal oluyor ama bana bu konsept için favori rengim gerekiyordu. Bunun için bir kalp kalıbımı feda etmem gerekiyordu. Böyle bir renk için elimde fazla olan bir kalıbı boyadım gitti :) Bence boyamamla birlikte görüntüsü çok güzel oldu ve konseptime güzel bir renk kattı. Ben bunu sevdim umuyorumki sizinde hoşunuza gitmiştir...


21 Ocak 2013 Pazartesi

Armut Kurabiyeler


Arkadaşlar uzun zamandır bloğumda bir şey yazamadım .Bugün yarın derken bugün artık birşeyler yazayım dedim.Yoğun geçen günlerden fırsat buldukça birşeyler le uğraşmayı hep sevmişimdir.Sizlere bugün hem damağınıza hemde gözünüze hoş görünen bir tarif vermek istiyorum.Bu tarifi kendiside pek becerikli olan sevgili ablamdan aldım ve sizlerlede paylaşmak isterim. Ben şahsen yaptığım şeylerin gözümede hitap etmesini çok önemserim bu yüzden bu sevimli kurabiyeleri çok sevdim.İnsan yemeye kıyamıyor fakat sonunda yedik hepsini:)
Tarif şöyle:
250 Gram katı yağ
1 Çay bardağı pudra şekeri
Yarım paket kabartma tozu
1 Paket vanilya veya vanilya aroması
Armut sapları için karanfil
bütün malzemeyi bir kaba alıp karıştırıyoruz ve kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edip armut şekli veriyoruz karanfilleri sap olarak takıyoruz ve 160 derecede önceden ısıtılmış fırına sürüyoruz.
Ben değişik bir sunum olsun diye üzerine pudra şekeri gezdirdim ve ekmek sepetine yerleştirip kuru güllerle süsledim değişik bir sunum oldu.benim güzel tavşanım kurabiyelerime iştahla bakıyor:)Sizce görüntü nasıl?Denemenizi tavsiye ederim .
Sevgiyle Kalın