21 Ocak 2013 Pazartesi

Vintage Sabunlar


Arkadaşlar bu güzel kokulu sabunlar kokularıyla olduğu kadar görüntüleri ilede benim banyomda en güzel yerlerini aldılar.dantelleri her zaman çok sevmişimdir .Vintage görüntü elde edebilmek için sabunları dantel ve kurdelleler ile süsledim .Ben bu görüntüyü sevdim gelin sabun oldular:)Arkadaşlar yaratıcılığın sınırı yoktur.Ne olursa olsun yapılan işlere  kendinizdende bir şeyler katmalısınız.Ben bu şekilde süslemeyi tercih ettim.Sizde yaratıcılığınızı kullanarak çok güzel işler çıkarabilirsiniz.Şimdiden sizlere kolay gelsin..


Sevgi ile Kalın






Armut Kurabiyeler


Arkadaşlar uzun zamandır bloğumda bir şey yazamadım .Bugün yarın derken bugün artık birşeyler yazayım dedim.Yoğun geçen günlerden fırsat buldukça birşeyler le uğraşmayı hep sevmişimdir.Sizlere bugün hem damağınıza hemde gözünüze hoş görünen bir tarif vermek istiyorum.Bu tarifi kendiside pek becerikli olan sevgili ablamdan aldım ve sizlerlede paylaşmak isterim. Ben şahsen yaptığım şeylerin gözümede hitap etmesini çok önemserim bu yüzden bu sevimli kurabiyeleri çok sevdim.İnsan yemeye kıyamıyor fakat sonunda yedik hepsini:)
Tarif şöyle:
250 Gram katı yağ
1 Çay bardağı pudra şekeri
Yarım paket kabartma tozu
1 Paket vanilya veya vanilya aroması
Armut sapları için karanfil
bütün malzemeyi bir kaba alıp karıştırıyoruz ve kulak memesi yumuşaklığında bir hamur elde edip armut şekli veriyoruz karanfilleri sap olarak takıyoruz ve 160 derecede önceden ısıtılmış fırına sürüyoruz.
Ben değişik bir sunum olsun diye üzerine pudra şekeri gezdirdim ve ekmek sepetine yerleştirip kuru güllerle süsledim değişik bir sunum oldu.benim güzel tavşanım kurabiyelerime iştahla bakıyor:)Sizce görüntü nasıl?Denemenizi tavsiye ederim .
Sevgiyle Kalın


                                     

5 Ocak 2013 Cumartesi

Takvim



Yeni yılın ilk günlerinden hepinize merhabalar...

Saatli maarif takvimlerini her zaman çok sevmişimdir. Bana eskileri hatırlatır fakat orjinal hali ile evimde hiç bir yere uyduramadım. Uzun zamandır bu takvimi evime uygun hale nasıl getireceğimi düşünüyordum .Sonunda aklıma bu fikir geldi burada önemli olan fikir aslında yapılışı çok kolay. Ben gene evde bulunan malzemelerimi kullanmayı tercih ettim . Çerçeveyi zaten almıştım üzerine seramik güllerim çok yakıştı.Gülleri boyayıp slikon ile yapıştırıp çerçeveye tutturdum , tül ve kurdele evde bulunan malzemelerimdi. Son olarak takvimimi slikon ile çerçeveye tutturdum. Görüntü evime çok yakıştı. Artık evimin en güzel köşesinde güzel görüntüsüyle bu takvim vazgeçilmezim oldu :)


ÖNCESİ VE SONRASI




29 Aralık 2012 Cumartesi

Tıg isine devam


Arkadaşlar bugünde yün işine devam...
Soğuk havanın en iyi ilacı bence:) Bulduğum bütün motifleri denemeyi düşünüyorum sonrasında bunları nasıl değerlendireceğime karar vereceğim. Bu sevimli baykuşu oğlum için denedim. Çok tatlı göründü bana arkadaşlarım. Çiçekli olanları karışık olarak battaniyede kullanmayı düşünüyorum. Fakat elimdeki iplikler biraz kalın bu yüzden merserize iplikle yapmayı düşünüyorum. Şimdiden bir poşet motifim oldu. Havaların soğuğu devam ederse bir çuval olacağını düşünüyorum:)
Herkese tavsiye ederim hem çok zevkli hemde evde güzel bir uğraş oldu benim için...


26 Aralık 2012 Çarşamba

Tıg isi


Bu soğuk kış günlerinde , tığ işiyle içimiz biraz ısınsın istedim. Soft renkleri kullanarak yaptığım motifler artık bir battaniye olmaya hazır. Ayrıca bu motifleri çerçevemi süslerken de kullanmayı düşünüyorum. Bu çerçeve değişik bir fikirle dikiş odamı süsleyecek. Projem bittikten sonra resimlendirmeyi düşünüyorum. Sizinde evde battaniye olmayı bekleyen yünleriniz varsa bence hiç durmayın :) Benim yapmayı düşündüğüm birkaç battaniye modelide aklımda ve bunlarıda paylaşacağım :) Herkese kolay gelsin


23 Aralık 2012 Pazar

Yüzük Yastıgı


Arkadaşlar bu gördüğünüz yüzük yastığı tamamen evdeki eşyaları değerlendirerek yaptığım bir  çalışma.Hatta kuş yuvasındaki otları evimin bahçesinden topladım buna bir geri dönüşüm planıda diyebiliriz:)Öncelikle bu güzel şeyleri yapmak için bir slikon tabancası bulundurmanız şart.Eskimiş çiçekleride genellikle atmam ve bir kutuda biriktiririm. Çiçeklerin ortalarına kristal taş yapıştırdım. Gelin kuşun başına kendimce tülden bir duvak yapıp kristal taş yapıştırdım. Damatın başındaki şapkada oğlumun oyuncağından:) Yüzük yastığının altındaki çember yeni yıl süsünde kullandığım çemberin aynısı sadece burada tül ile kapladım. Büyük çiçeği kumaştan kesip hazırladım.Çemberin üzrine koydum daha üzerinede kuşları koydum. Sizde düşünğrseniz evinizde değerledirecek bir çok şey bulabilirsiniz bence:)


19 Aralık 2012 Çarşamba

Süt Siseleri

 Sonunda aradığım süt şişelerini buldum. Onlarla ilgili bir çok değişik fikrim vardı:) Ben bu şişeleri hem süt hemde meyve suyu ikram ederken kullanmayı düşünüyorum. Hazırladığım bir kaç fikri sizinle paylaşmak istedim.Eminim bunlarla süt veya meyve suyu içmek çok keyifli olacak. Bence bunlar bu halleriyle çocuklara sütü sevdirirler.
Şahsen ben oğluma bunlarla vermeyi düşünüyorum.Özellikle doğumgünü partilerinde çok güzel durur diye düşünüyorum.

  İster Dantel ile süsleyin isterseniz kurdelelerle kendinize özgü süslemelerle sevimli şişeleriniz olabilir. Ben daha sonra bu süslemeleri peçetelik olarakta kullanabileceğimi düşündüm. Hatta denedim ve aşağıda resmini sizinle paylaştım , hiç fena durmuyorlar. Artık bundan sonrası yaratıcılığınıza kalmış arkadaşlar:) Yaratıcılığınızla farklı süslemelerde yapabilirsiniz.

NOT:Dantel ,Kurdele ve İncileri tutturmak için slikon kullandım.